MENU

KONSULTANT NOC CENTRUM WSPARCIA

KONSULTANT – NOC do CENTRUM WSPARCIA dla osób w stanie kryzysu psychicznego
(Zadanie finansowane ze środków Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016-2020)

Centrum Wsparcia zapewnia całodobową, bezpłatną i profesjonalną pomoc psychologiczną osobom będącym w stanie kryzysu psychicznego. Pomoc udzielana jest trzema kanałami: telefonicznym, mailowym oraz czatowym. Praca odbywa się w systemie zmianowym dzień/noc, 7 dni w tygodniu, także w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy.

Miejsce pracy: Warszawa – Śródmieście.

Szukamy osób:

  • z wykształceniem wyższym, absolwentów studiów wyższych lub studentów ostatnich lat (4-5 rok) kierunków społecznych: psychologia, socjologia, pedagogika etc.,
  • mogą być też brani pod uwagę studenci wcześniejszych lat z udokumentowanym, przynajmniej rocznym doświadczeniem stażowo-wolontariackim w pracy z pacjentem i/lub na linii wsparcia,
  • niezbędne są również referencje z doświadczeniem i/lub wiedzą z zakresu interwencji kryzysowej, pomocy psychologicznej, pracy w telefonie zaufania lub innej linii wsparcia,
  • które w toku edukacji lub w trakcie zdobywania doświadczenia zawodowego ukierunkowywane były na budowanie relacji z drugim człowiekiem,
  • mających przygotowanie i/lub doświadczenie w pracy z klientem/pacjentem.

Oczekujemy:

  • dyspozycyjności – szczególnie w godzinach nocnych
  • dojrzałości emocjonalnej
  • wysokiego poziomu kompetencji społecznych zarówno w sferze inter- jak i intrapersonalnej
  • odporności na stres i umiejętności działania pod presją
  • umiejętności precyzyjnego przekazywania komunikatów
  • umiejętności pracy w zespole
  • sumienności i odpowiedzialności
  • empatii
  • umiejętność aktywnego słuchania i podtrzymywania kontaktu
  • tolerancji i cierpliwości
  • ciekawości poznawczej
  • punktualności
  • umiejętności obsługi komputera i poruszania się po Internecie
  • znajomości pakietu MS Office
  • umiejętności organizacji pracy własnej
  • mile widziana znajomość języków obcych na poziomie co najmniej komunikatywny.

Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie dokumentów (CV + referencje) na adres rekrutacja@liniawsparcia.pl w tytule zaznaczając „konsultant” do dnia 21 grudnia 2019 r.