MENU
Wróć

Kampania „AI wspomaga poszukiwania zaginionych” doceniona

Wspólna kampania Fundacji Itaką i Screen Network „AI wspomaga poszukiwania zaginionych” została doceniona podczas tegorocznego rozdania nagród Mixx Awards dla najlepszych kampanii cyfrowych roku. 

Kampania otrzymała dwie srebrne statuetki w następujących kategoriach:

  • „Offline Digitazing”
  • „Artificial Intelligence”

Statuetki na uroczystej gali odebrali – Izabela Jezierską-Świergiel, wiceprezes Fundacji ITAKA oraz Damian Rezner, członek zarządu Screen Network.

To nie jedyna nagroda dla tej kampanii. Otrzymała ona również wyróżnienie w kategorii Digital Out of Home konkursu #Kreatury Media Marketing Polska.

Wspólna kampania Fundacji Itaka i Screen Network to szansa na dotarcie z informacją o osobach zaginionych do setek, a nawet milionów osób, które każdego dnia mijają ekrany firmy. Informacje o osobach zaginionych wyświetlane są na ponad 20 000 ekranów. Komunikaty wyświetlane są na telebimach przy najczęściej uczęszczanych drogach i skrzyżowaniach, na ekranach w przejściach podziemnych, halach dworców kolejowych, czy galeriach handlowych. Twórcy akcji wykorzystali technologię Deep Fake i „ożywili” zdjęcia zaginionych, aby uświadomić społeczeństwu, że osoba z komunikatu o zaginięciu to nie tylko zdjęcie. To człowiek, na którego czekają bliscy.

***

Screen Network zarządza największą w kraju siecią ponad 20 000 ekranów, które każdego dnia docierają do ponad 6 milionów osób. Specjalizuje się we wdrażaniu innowacyjnych, wielokrotnie nagradzanych kampanii Digital Out of Home. Stałe połączenie ekranów reklamowych z Internetem daje unikatową możliwość natychmiastowej emisji istotnych komunikatów.

Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych od 23 lat zajmuje się poszukiwaniem osób zaginionych oraz świadczy poradnictwo psychologiczne, prawne i socjalne rodzinom osób zaginionych. Jest polskim operatorem europejskiego numeru 116 000 Telefonu w Sprawie Zaginionego Dziecka i Nastolatka.

Wróć