MENU

Aktualne oferty pracy:

Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych od 22 lat zajmuje się poszukiwaniem osób zaginionych. Prowadzimy szereg kampanii związanych z profilaktyką zaginięć dzieci i osób dorosłych, a także z profilaktyką depresji. Współpracujemy z agencjami, ale wiele kampanii realizujemy samodzielnie. Odnosimy sukcesy dlatego, że zbudowaliśmy zaangażowany, profesjonalny zespół pracowników.

Kogo poszukujemy?

Poszukujemy osoby na stanowisko

SPECJALISTA DS. PR I MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Praca w trybie stacjonarnym – w biurze w Warszawie

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie:

promowanie działań Fundacji w mediach społecznościowych;

przygotowanie i prowadzenie kampanii profilaktycznych i fundraisingowych;

zarządzanie stroną internetową i fanpage’ami organizacji w mediach;

organizacja wydarzeń i konferencji realizowanych przez Fundację;

współpraca z instytucjami w Polsce i za granicą;

Wymagania:

doświadczenie w realizacji kampanii w social mediach – WARUNEK KONIECZNY;

bardzo dobra znajomość zasad funkcjonowania mediów społecznościowych;

minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;

doświadczenie w pracy z mediami;

bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;

doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów;

umiejętność tworzenia treści promocyjnych (tekst i prostych grafik) oraz informacji prasowych;

lekkie pióro;

kreatywność i zaangażowanie.

Oferujemy:

stałe wynagrodzenie – uzależnione od posiadanych kompetencji;

możliwość rozwoju w obrębie zróżnicowanych obszarów tematycznych;

możliwość samodzielnego prowadzenia projektów i realizacji własnych pomysłów;

możliwość pracy w energicznym i zaangażowanym zespole;

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres rekrutacja@zaginieni.pl do dnia 25 maja 2021 r.

W tytule e-maila prosimy wpisać „Specjalista ds. PR”.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami, a nadesłanych aplikacji nie zwracamy.

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

Dane osobowe – klauzula informacyjna: Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Fundacja ITAKA Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych, administracja@zaginieni.pl. skr. pocztowa 127 00-958 Warszawa 66 Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych, administracja@zaginieni.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie postępowania rekrutacyjnego zgodnie z powyższym ogłoszeniem. Informacje o odbiorcach danych: dane nie są przekazywane innym podmiotom. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej niż 3 miesiące od dnia zamieszczenia ogłoszenia

Uprawnienia: Prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.