MENU

Aktualne oferty pracy:

KONSULTANT CENTRUM WSPARCIA dla osób w stanie kryzysu psychicznego
(Zadanie finansowane ze środków Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016-2020)

Centrum Wsparcia zapewnia całodobową, bezpłatną i profesjonalną pomoc psychologiczną osobom będącym w stanie kryzysu psychicznego. Pomoc udzielana jest trzema kanałami: telefonicznym, mailowym oraz czatowym. Praca odbywa się w systemie zmianowym dzień/noc, 7 dni w tygodniu, także w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy. Miejsce pracy: Warszawa – Śródmieście.

Szukamy osób:

  • z wykształceniem wyższym, absolwentów studiów wyższych lub studentów ostatnich lat
    (4-5 rok) kierunków społecznych: psychologia, socjologia, pedagogika etc., mogą być też brani pod uwagę studenci wcześniejszych lat z udokumentowanym, przynajmniej rocznym doświadczeniem stażowo-wolontariackim w pracy z pacjentem i/lub na linii wsparcia, niezbędne są również referencje
  • z doświadczeniem i/lub wiedzą z zakresu interwencji kryzysowej, pomocy psychologicznej, pracy w telefonie zaufania lub innej linii wsparcia
  • które w toku edukacji lub w trakcie zdobywania doświadczenia zawodowego ukierunkowywane były na budowanie relacji z drugim człowiekiem
  • mających przygotowanie i/lub doświadczenie w pracy z klientem/pacjentem


Oczekujemy:

  • dojrzałości emocjonalnej
  • wysokiego poziomu kompetencji społecznych zarówno w sferze inter- jak i intrapersonalnej
  • odporności na stres i umiejętności działania pod presją
  • umiejętności precyzyjnego przekazywania komunikatów
  • umiejętności pracy w zespole
  • sumienności i odpowiedzialności
  • empatii
  • umiejętność aktywnego słuchania i podtrzymywania kontaktu
  • tolerancji i cierpliwości
  • ciekawości poznawczej
  • punktualności
  • umiejętności obsługi komputera i poruszania się po Internecie
  • znajomości pakietu MS Office
  • umiejętności organizacji pracy własnej
  • mile widziana znajomość języków obcych na poziomie co najmniej komunikatywnym

 KOORDYNATOR MERYTORYCZNY CENTRUM WSPARCIA dla osób w stanie kryzysu psychicznego.

Szukamy Psychologa – koordynatora merytorycznego, czyli osoby:

  • która zagwarantuje koordynację całodobowej pracy zespołu
  • nadzór merytoryczny prowadzonych działań

Zadania:

  • opracowywanie grafików dyżurów dziennych i nocnych
  • zapewnienie wsparcia merytoryczne osobom dyżurującym
  • prowadzenie szkoleń dla konsultantów
  • rekrutacja i szkolenie konsultantów
  • koordynowanie działania Centrum Wsparcia
  • dyżurowanie w Centrum Wsparcia
  • całodobowy dostępny telefoniczny do psychologa- koordynatora

Oczekujemy:

  • wyższego wykształcenia, dyplomu studiów wyższych na kierunku psychologia
  • 5-letnego doświadczenia w pracy wsparciowej osób w kryzysie w telefonie zaufania lub innej linii wsparciowej
  • co najmniej 2-letniego doświadczeniem w zakresie koordynowania zespołem osób udzielających wsparcia w warunkach telefonu zaufania
  • dojrzałości emocjonalnej
  • wysokiego poziomu kompetencji społecznych zarówno w sferze inter- jak i intrapersonalnej
  • odporności na stres i umiejętności działania pod presją
  • sumienności i odpowiedzialności
  • umiejętności obsługi komputera i poruszania się po Internecie
  • znajomości pakietu MS Office
  • umiejętności organizacji pracy
  • mile widziana znajomość języków obcych na poziomie co najmniej komunikatywnym

Oferujemy:

  • umowę zlecenie na okres trwania projektu – do 31 grudnia 2020 r.
  • możliwość pracy w fantastycznym zespole

Zgłoszenia (CV + referencje) prosimy wysyłać na adres: rekrutacja@liniawsparcia.pl

Oferta ważna do dnia 14 kwietnia 2019 r.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami, a nadesłanych aplikacji nie zwracamy. Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą
z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016, poz. 922)”
.